søkort
Fra : michael christensen

Dato : 31-08-03 09:15

Hejsa i gruppen!
Er der nogen der ved om det er til at skaffe søkort nogen steder og her
taler jeg ikke om det levende søkort, men om kort over indsøer i Danmark
(bundforhold, dybde osv.). Jeg har kontaktet kort og matrikelstyrelsen og de
meddeler at de pr. 1. januar 2003 ikke længere sælger direkte til private.
De sendte mig godt nok et link over forhandlere, men da dette var "dødt" var
det ikke til megen hjælp.
venlig hilsen
MC

Fra : 7C

Dato : 31-08-03 09:53

Jeg har kort over alle søerne i Silkeborg. Jeg tog et smut på biblioteket og
kopierede dem. Herefter fik jeg dem laminerert.

Vh.

Søren
Silkeborg

Fra : Kim Hansen

Dato : 05-09-03 10:39

On Sun, 31 Aug 2003 10:14:59 +0200, "michael christensen"
<micchr@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>De sendte mig godt nok et link over forhandlere, men da dette var "dødt" var

Jeg har fundet ud af at " Veilbak " ( ved ikke om det er stavet
rigtigt ) har noget over indsøer.
Tlf : 33135927 og be´om Tina Kofoed.
Det er ikke lagervare, men de kan skaffe det.
Hun sagde at de dyreste kort kst: 144.-

M.V.H

Kim Hansen