springmetoder
Fra : Marlene Jensen

Dato : 31-08-03 07:58

hej alle sammen

jeg er for nyeligt begyndt at starte nogle små stævner, men har ikke helt
styr på de der springmetoder.

jeg skal i weekenden springe to klasser, hvor metoden er B1. Er er nogen som
kan hjælpe mig med hvad det betyder, og hvis i har styr på nogle af de andre
vil jeg også gerne have information her om.

på forhånd tak

med venlig hilsen

Marlene Jensen

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 31-08-03 08:47

On Sun, 31 Aug 2003 08:57:41 +0200, "Marlene Jensen"
<marlene_jensenNO_SP@Mmail.dk> wrote:

> [...]
>kan hjælpe mig med hvad det betyder, og hvis i har styr på nogle af de andre
>vil jeg også gerne have information her om.

   Svaret kan du finde her - sammen med alle de andre metoder:
http://www.rideforbund.dk/sw735.asp <-- vælg springbestemmelserne -
her er også mange gode informationer om "do's and don't's" inden for
springningen =) Det kræver at du har Acrobat Reader installeret - men
rideforbundet har naturligvis link til download liggende sammen med
alle reglementerne.

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 31-08-03 09:32

On Sun, 31 Aug 2003 09:46:32 +0200, Trine Stubbe Teglbjærg
<snoe@nospam.dk> wrote:

> [...]
>springningen =) Det kræver at du har Acrobat Reader installeret - men
>rideforbundet har naturligvis link til download liggende sammen med

   B1 er så vidt jeg kan se med en eller to hovedspringninger -
(Ved to benævnes den B1.2). Der rides ikke omspringning med det samme.
Der rides først og fremmest efter fejlfrit i hovedrunden - herefter
ses der på tiden såfremt flere ekvipager har samme antal fejl. Det
samme gælder for omspringningen.

   Det er hvad jeg får ud af oversigtsskemaet for ordinære
springninger - som desværre er i en elendig kvalitet :(

Fra : inger

Dato : 31-08-03 10:50

> [...]
andre
> vil jeg også gerne have information her om.

Hej Marlene!

Jeg har en hjemmeside hvor du kan se under vejl. springryttere.

http://ridebanespring.webbyen.dk/

Hilsen Inger