Søgning i DDA
Fra : Jan Larsen

Dato : 31-08-03 07:46

Jeg har her i det sidste døgns tid prøvet at søge i DDA´s arkiver på Dansk
Demografisk Database på fx. linket

http://ddd.dda.dk/asp/kipfolderform.asp

Er det normalt at man ikke kan komme igennem med søgninger eller er det en
midlertidig affære.

Der er lykkedes at få svar omkring 2 gange ud af ?????

Hvad er normalen ??

Jan Larsen

Fra : Bodil Madsen

Dato : 31-08-03 08:10

Jeg har haft problemer med det den sidste uges tid.
mvh
Bodil Madsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 31-08-03 09:08

Jamen det er da rart at vide at jeg ikke er den eneste.

Fungerer det ellers nogenlunde ??

Jan Larsen

Fra : PM

Dato : 31-08-03 11:13

Ja, nogenlunde men omgærdet af megen tavshed når der er problemer, lidt mere
åbenhed ville være ønskelig

Preben Müller