TV-Kort ti PC - hvilket?
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 31-08-03 07:42

Jeg har omkring 1000,- (max), der skal invisteres i et TV-tunerkort til
PCen. Kortet s*skal* have TTV og fjernbetjening.

Hvad kan anbefales?

\Mandal

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 31-08-03 09:32

"Brian Fisker [8900]" <MandalFJERN_DETTE@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan anbefales?

Jeg har kigget på dette:
TerraTec Cinergy 600TV

Kan det anbefales?

\Mandal

Fra : teknik

Dato : 01-09-03 10:39

Haugpauge laver gode billige tvkort. Dem går du ik galt i byen med.
Der er oxo tit inbygget FM/AM radio i..

Jeg har selv et og er helt tilfreds med det.

G.T.A

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 01-09-03 14:24

"Brian Fisker [8900]" wrote:

> Jeg har omkring 1000,- (max), der skal invisteres i et TV-tunerkort til
> PCen. Kortet s*skal* have TTV og fjernbetjening.
>
> Hvad kan anbefales?

Du skriver ikke hvad det skal bruges til.
Hvis du skal optage fra tuner til CD/DVD, skal du gå efter et kort med
Nicam lyd. Terratec er bestykket med Nicam chip, men den virker vist
ikke.

Prøv også at kigge i news:dk.edb.hardware.grafikkort hvor dit spørgsmål
egentlig hører hjemme (da TV-kort arbejder sammen med, eller er
indbygget i grafikkort).

/klaus

Fra : Znupler

Dato : 03-09-03 17:59

Jeg har et tv kort til salg for en circa 700 kr.. det har ikke været i brug

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-09-03 18:26

In dk.edb.hardware, Znupler <znupler@mail.sonofon.dk> says...
> Jeg har et tv kort til salg for en circa 700 kr.. det har ikke været i brug

Godt for dig...

Vil du sælge noget, skal det foregå via markedsgrupperne - ikke her...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen