Riffelkikkert
Fra : Morten

Dato : 30-08-03 20:27

SCHMIDT & BENDER
3-12x56 sælges for hbo 6500
Jeg bor i Odense, mail for nærmere info.

Fra : Mars

Dato : 30-08-03 21:57

Det lyder lidt dyrt når 2.5-10 x 56 kan købes ny for 5500,- hos fishn sport
i vejle !!!

ms

Fra : Knud Erik Joergensen

Dato : 31-08-03 12:16

Hej Mars.

Kan du gi' adressen på "fishn sport" og evt. Web

Vh

Knud Erik Jørgensen

Fra : Mars

Dato : 31-08-03 17:12

Det kan du tro !!

Fishn sport
Sportshuset I/S
Åboulevarden 65
8700 Horsens

75626177

Jeg ved ikke om tilbuddet er lige for øjeblikket men så kommer det igen.....
min kammerat købte en smidt&bender til 5500,-
Jeg købte den nye zeiss V for 8000,- klart det billigste sted jeg kunne
finde og så er servicen helt ok!!

ms

Fra : Lars Beck Jensen

Dato : 05-09-03 10:16

"Morten" <270@bigfoot.com> wrote in message

> SCHMIDT & BENDER
> 3-12x56 sælges for hbo 6500
> Jeg bor i Odense, mail for nærmere info.

Man kan jo få en spritny Zeiss 3-12x56 for den uhyre sum penge, som du
forlanger for en brugt kikkert - hvad tænker du på??

Mvh.

Lars