PGPdisk i winME
Fra : peet_dk

Dato : 06-04-01 23:21

nu har prøvet et par forskellige versioner, de kommer alle med fejl
meddelsen:

"A device attached to the system is not functioning"

Error starting Program

The PGP60CL.DLL file is linked to missing export
PGPSDKNL.DLL:PGPNewKeyServerFromHostName

hmm... gør jeg noget forkert eller hvad?

Når jeg køre programmer som f.eks. PGPtools.exe siger den:

"This program dows not run correctly on this version of windows......."

Mærkligt nok siger den ikke det,, når jeg køre PGPdisk og PGPtray

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Larz

Dato : 06-04-01 23:59

Opgradér til PGP 7... Den har jeg ikke hørt problemer om...
Dit problem er, at PGP Disk Driveren ikke fungerer under winme...

Lars
--Hvis du vil maile mig, så husk at der ikke er virkelighed i min mail!---