Hvad hedder dette MB?
Fra : Jimmy

Dato : 30-08-03 14:38

Hej

Jeg har dette MB, som jeg ikke ved meget om:

- Dual Slot 1
- 4 SD RAM
- Amibios
- Elpina står bagpå
- v1.2

Det kan ses her:

http://hjem.get2net.dk/nyhedsgruppe/mb.jpg

Hvad mærke/model er det?

Mvh
Jimmy

Fra : bamse

Dato : 30-08-03 14:48

et meget gammel bundkort når der sidder ISA-slots i....

mærket er ELPINA og model bør stå på printet et eller andet sted...typisk i
et af hjørnerne...

Elpina fremstilles af denne virksomhed:

http://www.pcchipsusa.com/

Men de yder ik support på noget som helst.

Fra : Jimmy

Dato : 30-08-03 14:57

"bamse" <nospam@thankyou.dk> wrote in message
> et meget gammel bundkort når der sidder ISA-slots i....
>
> mærket er ELPINA og model bør stå på printet et eller andet sted...typisk
> et af hjørnerne...

Ja det er også min holdning - jeg har bare ikke kunnet finde noget som
helst.
Jeg har ikke bootet på det endnu, men måske der står noget under POST eller
i BIOS.

Men tak for svaret.

Måske man er heldig een lige præcis har det samme i .bundkort, som Jesper så
pænt henviser til.

Mvh
Jimmy

Fra : bamse

Dato : 30-08-03 14:49

lidt support yder de åbenbart alligevel:

http://www.pcchipsusa.com/supportmainpage.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-08-03 14:54

In dk.edb.hardware, Jimmy <nyhedsgruppe@get2net.dk> says...
> Hvad mærke/model er det?

Hvad siger de i dk.edb.hardware.bundkort ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen