Aagade i Kolding, Vejle Amt
Fra : Ove Lauridsen

Dato : 27-08-03 13:46

Jeg er født i Aagade 31 i Kolding, Vejle Amt i 1931.

Jeg har længe været på jagt efter et billede af dette hus - også på arkivet i Kolding.

Det har indtil nu været forgæves, så derfor gør jeg et sidste forsøg her.

--
Mvh. Ove Lauridsen

Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 29-08-03 20:55

Er det et gammelt billede, du søger - eller et billede af huset, som det ser
ud i dag?

mvh
Jette

Fra : Ove Lauridsen

Dato : 31-08-03 13:59

Hej Jette.

Du skrev:
> Er det et gammelt billede, du søger - eller et billede af huset, som det ser
> ud i dag?

Tak for dit spørgsmål - det skulle jeg selvfølgelig have skrevet i mit indlæg, men det glemte jeg.

Det er et gammelt billede jeg søger - huset er forlængst revet ned.

--
Mvh. Ove