Folkeskolelærer-lønninger.
Fra : Claus Larsen

Dato : 24-08-03 20:01

Er der nogen der kan fortælle mig hvad en lærerlønning ligger på.
Evt . i gennemsnit, og ellers som startløn for ny-uddannet..

Jeg har selv gjort lidt søgning, men ved ikke om denne tabel er
korrekt.

http://www.fanet.dk/produkter/statntal/Generel/Tabel4.pdf

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 24-08-03 21:40

"Claus Larsen" <invalid@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Evt . i gennemsnit, og ellers som startløn for ny-uddannet..
>

> Jeg har selv gjort lidt søgning, men ved ikke om denne tabel er

Den løn man ser der, gælder i hvertfald ikke for nyuddannede, og
"operationelle opgaver" må være skoleledere på store skoler, eller ansatte
i skoleforvaltning.

VH Birgitte

Fra : Anders Bak

Dato : 26-08-03 10:15

> [...]
> Evt . i gennemsnit, og ellers som startløn for ny-uddannet..
>

> Jeg har selv gjort lidt søgning, men ved ikke om denne tabel er

Info her:
http://www.dlf.org/sitemod/moduler/index.asp?pid=12330
eller her:
http://www.fgl.dk/index.asp?topkey=6