Radio til Sony Ericsson T86i til 325'- i T~
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 30-08-03 09:48

Jeg er ude efter nogle erfaringer med den, jeg er lidt kritisk med lyd
skal jeg lige sige..
Det skal jo helst være i stereo og det er den, det står er på pakken..

Meeen er lydkvaliteten noget at snakke om eller hur'? Har nogle prøvet
den..?
Man kan jo ikke returnere den og få pengene tilbage, for den ligger i en
plastik indpakning man skal klippe op.. :-/

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 31-08-03 16:00

Henrik Sørensen wrote:
> [...]
> Man kan jo ikke returnere den og få pengene tilbage, for den ligger i
> en plastik indpakning man skal klippe op.. :-/

Ingen der har nogle erfaringer eller tip om denne radio.? :-/

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 01-09-03 19:02

Hej.

Det er jo slet ikke sikkert at det er samme radio jeg har, men jeg har købt
en til min t68i´er i en Sonofon butik.
Den kostede vist omkring 150.- (svjh. var den på tilbud ??)
Den er udformet med et bånd der skal gå rundt om halsen, som telefonen også
kan hænge i, i en lille strop i bunden af selve radio´en.
Og ellers er den sølvgrå med blå knapper, og med et relativt stort sølvgråt
stik der er til at forbinde den til telefonen med....

Den fungere IKKE.....
Jo, det vil sige den modtager da et par enkelte kanaler, men de er meget
svære at finde, skal være meget kraftige, og er nemt med en del sus og skrat
det meste af tiden.

Men om det er samme radio er jo et ?

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 02-09-03 16:03

Peter @ Team-PsHdO" <pshdo@"fjernes wrote:
> [...]
> Jo, det vil sige den modtager da et par enkelte kanaler, men de er
> meget svære at finde, skal være meget kraftige, og er nemt med en del

Hmm. Lyder lidt kedeligt..

> Men om det er samme radio er jo et ?

Naa tror det ikke.. Den jeg har kigget på hedder HPR-20 og koster i
Sonofon butikken 384+moms..

Det skulle være en "ægte" SonyEricsson..
Det lydder ikke som om din er en "ægte" eller er den.? Det kunne være
den helt lille HPR-11 ?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 02-09-03 18:50

Hej.

Nej, den jeg har er ret sikkert ikke ægte, den er nok så uorginal som den
kan blive.....
Der står ikke SE eller noget andet fabrikat på den.
Men jeg så heller ikke i første indlæg at det var en ægte SE du spurgte om,
så tror jeg nemlig ikke jag havde svaret....

Håndfri funktionen er for øvrigt udemærket.
Det er forresten smart at telefonen kan skifte profil når man tilslutter
radio´en...

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO