Unlock Siemens c55 - s55 - m55 på få sek.
Fra : annougen2000

Dato : 28-08-03 13:28

Hej Kandu/venner

Undskyld det tideligere brev ang. Siemens m55 osv. Vi skrev at vi kunne
åbne disse mobiler fra i går, men lev. ville ikke som vi ville så jeg
lover alle at udstyret er i butikken MANDAG D. 1 September og dette
tager kun 5-10 sek.

(Håber ikke at folk !! tolker dette som reklame men som information at
vi nu i Dk. kan unlocke disse Simens modeller uden indgreb og uden at
vores kunder/kolegaer ikke mister deres Garanti !!!)

Chronograph.dk
Istedgade 43
33-790075
info@chronograph.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-08-03 13:44

annougen2000 skrev:

>Håber ikke at folk !! tolker dette som reklame

Hvad I alverden er det ellers? Og det er endda uden for
markedsgrupperne!

Stop venligst med at spamme, du er blevet bedt om det mere end denne
ene gang.

FUT: dk.admin.netikette

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Siemens M55/S55/C55 m.fl. på vej...

Fra : Fischer

Dato : 28-08-03 13:50

> at vi nu i Dk. kan unlocke disse Simens modeller uden indgreb og
> uden at vores kunder/kolegaer ikke mister deres Garanti !!!

.... UDEN at man IKKE mister sin garanti.
Med andre ord er man altså sikker på at miste sin garanti ved indgrebet.

*Fischer

Fra : Henrik Andersen

Dato : 28-08-03 19:43

Takker mange gange

Det var LIGE det jeg manglede, et sted jeg kunne få unlocket
min S55 UDEN at sende den med posten og vente i flere dage, og
skulle betale porto begge veje...

MEN hvad er jeres priser for at unlocke??

Mvh Henrik