Opsigelse af Telia abbo....
Fra : Martin Petersen

Dato : 27-08-03 13:57

Er der ikke noget med at Telia har en mailadresse man kan opsige sit
abbonnement på?

Hvis ja: Hvad er adressen? :)

- Martin

Fra : Per Thomsen

Dato : 27-08-03 14:17

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke noget med at Telia har en mailadresse man kan opsige sit
> abbonnement på?
>
> Hvis ja: Hvad er adressen? :)

Gør det skriftligt hvis du ikke vild ind i 'klubben'.
Og sørg for at chekke kontoudtog.

Per

Fra : gap

Dato : 28-08-03 06:36

Telia læser ikke mails siger min erfaring mig. De svarer i hvert fald aldrig

Hilsen

Grethe

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-08-03 10:18

On Thu, 28 Aug 2003 07:35:55 +0200, "gap" <gap@tdcadsl.dk> wrote:

>Telia læser ikke mails siger min erfaring mig. De svarer i hvert fald aldrig

Men hvis at du ikke får en fejlbesked tilbage må det betyde at de har
modtaget den. Men Telia har da svaret på de emails jeg har haft sendt
til dem. At svartiden så modsvarer det af "sneglepost" er så en anden
side af sagen.
Flemming Jacobsen

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-03 07:39

> [...]
> modtaget den. Men Telia har da svaret på de emails jeg har haft sendt
> til dem. At svartiden så modsvarer det af "sneglepost" er så en anden

Af 5 mail sendt til Telia, har jeg kun modtaget et 'autosvar' på den sidste,
hvor der stod at de ville svare inden for 5 arbejdsdage.
Nu arbejder de nok ikke ret meget hos Telia, for det er 3 uger siden.

Per

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 29-08-03 10:08

On Fri, 29 Aug 2003 08:38:35 +0200, "Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk>
wrote:

> [...]
>hvor der stod at de ville svare inden for 5 arbejdsdage.
>Nu arbejder de nok ikke ret meget hos Telia, for det er 3 uger siden.

de 2 gange at jeg har haft skrevet til dem har jeg fået et rigtigt svar
tilbage inden for 2-3 dage eller lidt mere.
Flemming Jacobsen

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-03 12:58

> de 2 gange at jeg har haft skrevet til dem har jeg fået et rigtigt svar
> tilbage inden for 2-3 dage eller lidt mere.

Jeg er imponeret.

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 02-09-03 11:54

> sidste,

> Jeg er imponeret.

Nu er jeg ikke længere imponeret.

Har liget fået mail fra telia, hvor de undskylder for den lange
sagsbehandling samt krediterer rykkergebyrene.

Stor ros til Telia.

Per

Fra : ">> Joe

Dato : 28-08-03 17:28

On Wed, 27 Aug 2003 14:56:37 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:
jeg brugte denne her: crmkundeservice@telia.dk
for at opsige min abb. og det gik uden problemer.!!

>Er der ikke noget med at Telia har en mailadresse man kan opsige sit
>abbonnement på?
>
>Hvis ja: Hvad er adressen? :)
>
>- Martin

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern 1969 fra e-mail add.

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-08-03 22:07

> On Wed, 27 Aug 2003 14:56:37 +0200, "Martin Petersen"
> <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:
> jeg brugte denne her: crmkundeservice@telia.dk
> for at opsige min abb. og det gik uden problemer.!!

Takker. Jeg prøver sq.

Kan i fortælle mig hvilke oplysninger jeg skal skrive i mailen? Er
kontraktnummeret nok?

- Martin

PS: Tak til jer andre også.

Fra : Annika Pedersen

Dato : 29-08-03 06:48

> Kan i fortælle mig hvilke oplysninger jeg skal skrive i mailen? Er
> kontraktnummeret nok?
>
> - Martin

Ifølge dem selv:

1. Dit kontrakt- og mobilnummer

Hvis du samtidig ønsker din operatørlåsekode udleveret, bedes du give
følgende informationer:

1. Dit IMEI-nummer (15 cifre), som er anført på bagsiden af telefonen
(bag
batteriet). Du kan også finde IMEI-nummeret ved at taste følgende på
telefonen: * # 06 #

2. Dit mobiltelefonmærke samt model.

3. Dit kontrakt- og telefonnummer.

4. Navn, adresse og træfnummer.

--
Annika P

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-03 07:40

> jeg brugte denne her: crmkundeservice@telia.dk
> for at opsige min abb. og det gik uden problemer.!!

Når du skriver uden problemer - mener du så at du har fået skriftligt svar,
og at du ikke skylder dem penge?

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 29-08-03 07:43

Kunne være man skulle prøve den adr. i stedet for den der står i brevene
(mobilprivat@telia.dk), for svare de i hvert tilfælde ikke på.

Per

Fra : Annika Pedersen

Dato : 30-08-03 09:57

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in news:3CC3b.62297
$Kb2.2678840@news010.worldonline.dk:

> Kunne være man skulle prøve den adr. i stedet for den der står i
brevene
> (mobilprivat@telia.dk), for svare de i hvert tilfælde ikke på.
>
> Per

Her har heller ikke været prob. kontaktede dem d. 22. juli kl. 16:11 -
fik svar 23. juli kl. 10:20 - på mobilprivat@telia.dk
Så måske du er for god/ringe en bruger *s*

--
Annika P

Fra : Per Thomsen

Dato : 01-09-03 07:57

> Her har heller ikke været prob. kontaktede dem d. 22. juli kl. 16:11 -
> fik svar 23. juli kl. 10:20 - på mobilprivat@telia.dk

Det var da dejligt positivt.

> Så måske du er for god/ringe en bruger *s*

?

Per