TDC mail på en S55 med CBB
Fra : TS

Dato : 27-08-03 13:47

Hejsa

Jeg har rodet en del med at få min telefon til at kunne tjekke for mail.

Jeg har sat den op som i Outlook, samt opsat GRPS via CBB mobils
hjemmeside. Det virker bare ikke.

Jeg vil så høre om der er nogen som har denne kombination, og hvordan
har de fået det til at virke. Om ikke andet så nogen der har CBB mobil
og bruger deres S55 til at tjekke for mail.

På forhånd tak.

/TS

Fra : Michael Jensen

Dato : 27-08-03 14:40

"TS" <tosch@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har rodet en del med at få min telefon til at kunne tjekke for mail.

Få hjælp på
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp

Fra : TS

Dato : 28-08-03 19:48

> Få hjælp på
> http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kundeservice/telefonmanualer/index.jsp

Den har jeg kigget på. Men det virker som om at jeg skal have et
opkaldstelefonnummer til min udbyder - det har jeg ikke - jeg har ADSl.

/TS

Fra : Thomas

Dato : 01-09-03 10:04

> [...]
> >

> Den har jeg kigget på. Men det virker som om at jeg skal have et
> opkaldstelefonnummer til min udbyder - det har jeg ikke - jeg har ADSl.

Hvis din email er hos tdc, kan du sætte mobiltlf. til at ringe op til
21210000.

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37151-2

Fra : TS

Dato : 03-09-03 20:58

> Hvis din email er hos tdc, kan du sætte mobiltlf. til at ringe op til
> 21210000.
>
> http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37151-2

Tak for det. Det vil jeg prøve.
Jeg har indtil videre prøvet alt muligt, også med GRPS adgang
(automatisk konfiguret på CCBs hjemmeside), men intet af det funker

/TS