bedste tilbud på telefon
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-08-03 22:08

Hvad skal man vælge af telefon, Siemens M55 eller S55, Nokia 6610, eller
hvilken bedre?

Hvis jeg enten skal være billigt abonnement på, og jeg så kan bruge min
telmore.. Eller at man kan nummerportere nummeret til fx. Telia express...

H´vis jeg siger jeg fx tager en m55 nede i el-giganten til 199.. Så skal man
vel betale 99 i oprette og 450 for abonnemt, altså ialt 748,- er dette
korrekt?

Findes der noget bedre tilbud? Nu ser M55 faktisk rimeligt robust ud på
papiret, men er den det i virkligheden?

Jeg synes nu så ellers tilbudene på nettet med 79,- osv, hvis man oprette
med Telia express.. Men hvis det skal være sådan et dyrt abonnement, skal
jeg sku også nummerportere.. og det ser ikke ud til det...!?

Fra : Knud Berggreen

Dato : 25-08-03 18:45

On Sun, 24 Aug 2003 23:07:59 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>Hvad skal man vælge af telefon, Siemens M55 eller S55, Nokia 6610, eller
>hvilken bedre?

M55 kan ikke helt det samme som S55

> [...]
>korrekt?
>
>Findes der noget bedre tilbud? Nu ser M55 faktisk rimeligt robust ud på

Med hensyn til robusthed, så tror jeg ikke at du skal prøve
at smide rundt med nogen af dem.

/Knud

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-08-03 07:39

> [...]
man
> vel betale 99 i oprette og 450 for abonnemt, altså ialt 748,- er dette

Jeg ville vælge S55 hos El Giganten til 399,- med Mobiltalk fra TDC.

Telefon: 399,-
Oprettelse: 99,-
Abonnementspris 6 x 75 = 450,-
Unlock: 100,-
Samlet 1048,-
For en fed telefon

> [...]
> med Telia express.. Men hvis det skal være sådan et dyrt abonnement, skal
> jeg sku også nummerportere.. og det ser ikke ud til det...!?

Ja men personligt vil jeg foretrække TDC frem for Telia.

Per