Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Opstarts kapital
Fra : Martin Toulstrup

Dato : 27-08-03 14:03

Hej gruppe,

Jeg står overfor opstart af egen virksomhed, og har derfor et kapital behov
på. ca. 500.000 kr.

Hvordan ville i foreslå mig at anskaffe denne ?

Med venlig hilsen

Martin Toulstrup

--
Se Mine Hjemmesider - Check Out My Websites
www.florida-usa.dk www.amistades.dk

Fra : René Løweneck

Dato : 27-08-03 15:25

"Martin Toulstrup" <webmaster@florida-usa.dk> wrote in message
> Jeg står overfor opstart af egen virksomhed, og har derfor et kapital
behov
> på. ca. 500.000 kr.
> Hvordan ville i foreslå mig at anskaffe denne ?

Find dig et arbejde ))

Fra : Martin Toulstrup

Dato : 27-08-03 16:10

René Løweneck <rene@loweneck.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f4cbe7b$0$13180$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Martin Toulstrup" <webmaster@florida-usa.dk> wrote in message
> behov
>
> Find dig et arbejde ))

Orv. Virkelig et godt og konstruktivt svar. Meen tror du ikke at jeg har et
arbejde.
Det er vist nærmere dig der ikke har et, siden du har tid til at sidde og
besvare seriøse indlæg på en sådan måde..

Men tak for bemærkningen...

Fra : Rene Larsen

Dato : 27-08-03 16:21

Hvis du har et arbejde. så gå ned i banke og høre om du kan låne disse
penge... Hvis ikke så må du vel droppe denne virksomhed..

Fra : Pepsi

Dato : 28-08-03 00:49

> [...]
behov
> på. ca. 500.000 kr.
>
> Hvordan ville i foreslå mig at anskaffe denne ?

Hej Martin.

Gruppen dk.erhverv er nok mere nyttig i dette tilfælde.
Du kan også prøve at søge på Google efter "venture kapital"

~Pepsi

Fra : bamse

Dato : 28-08-03 09:19

En mulighed er at købe et virksomhedsregister på CD fra købmandstandens
oplysningsbureau og ringe direktører op. Send dem et prospekt og aftal et
møde med dem. Overtal dem til at smide penge i dit projekt.
Svineavlere, entreprenører og bilhandlere har tendens til at være
risikovillige....så start med dem...og sørg for at have et godt prospekt der
klart formulerer dine mål, hvad du forventer at tjene samt hvor
risikobetonet investeringen er. Skriv højt og tydeligt at investorerne kan
tabe deres penge og skriv det helst flere gange. En god sælger kan altid
vende noget negativt til noget positivt.