Er der ingen Århusianere i dette forum?
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-08-03 12:35

Hej -

Nu hvor sommeren går på hæld og nætterne er blevet koldere:

Hvordan er kystfiskeriet omkring Århus (Århus Bugt og Kalø Vig) for tiden?

Jeg tænker specielt på havørreder.

Tak!

- Jan

Fra : Rene Bendixen

Dato : 31-08-03 10:24

Hej Jan.

Jo...Jeg tror der er masse af Århusanere i dette forum !

Det er bare en skam der ikke er noget posetivt at skrive omkring Årus bugt !
Heldigvis ligget Mols og Djursland i fornuftig køreafstand herfra hvilket
byder på rigtig gode oplevelser

Mvh Rene

Jan Bang Jensby <jbj@promax.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f508b9b$0$13245$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 01-09-03 08:59

Masser .. men de (vi) er nok alle for travlt optaget af at fiske ..

/Jan