FØL&PLAG SKUE.
Fra : Lisse-Lotte Rasmusse~

Dato : 29-08-03 21:17

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal til føl og plagskue i
Gørlev, og har ikke rigtig styr på hvor meget det er føllet eller
hoppen, der skal vises frem. Ved du noget eller kan du henvise til
nogle sider vil jeg blive meget glad. Lotte

Fra : Susan40

Dato : 31-08-03 14:51

"Lisse-Lotte Rasmussen" skrev d. 29-08-03 21:17 dette indlæg :
> [...]
> hoppen, der skal vises frem. Ved du noget eller kan du henvise til
> nogle sider vil jeg blive meget glad. Lotte

Hej Lise-Lotte.

Jeg mener det kun er føl og plage, der bliver vist i sommers var det det
hopperne
Hilsen Susan

http://www.kandu.dk/