Nyhedsgruppesøgning
Fra : Ham Selv

Dato : 29-08-03 20:59

Jeg har tidligere været inde i en gruppe, hvor man kunne stille spørgsmål
omkring jura. Nu kan jeg ikke finde gruppen. Kan du hjælpe mig ?.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-08-03 21:19

"Ham Selv" <e-mail@esenet.dk> writes:

> Jeg har tidligere været inde i en gruppe, hvor man kunne stille spørgsmål
> omkring jura. Nu kan jeg ikke finde gruppen. Kan du hjælpe mig ?.

Ja, den hedder dk.videnskab.jura.

Dit spørgsmål hører egentlig hjemme i dk.velkommen og du kan læse om
alle grupperne på http://www.usenet.dk.

Mvh Trine

FUT: dk.admin.netikette
http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Polle

Dato : 30-08-03 11:19

Prøv i dk.videnskab.jura
hilsen
polle

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-08-03 16:47

Ham Selv wrote:
> Jeg har tidligere været inde i en gruppe, hvor man kunne stille
> spørgsmål omkring jura. Nu kan jeg ikke finde gruppen. Kan du
hjælpe
> mig ?.

Du har fået svaret to gange - men her så en "Hjælp Ham
Selv"-løsning til en anden gang:

Du bruger Outloosk Express 6,0 kan jeg se, og trykker du på
knappen "Nyhedsgrupper" - og i søgefeltet skriver du

jura

- så kommer en liste over alle grupper, der hedder noget med
jura - og der kommer kun 4 - og kun en er dansk.

Men det har jo så ikke en dyt med denne gruppe at gøre, som du
har postet i.......

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk