MS Windows
briani 27239
Genetablering af Win 98 ????
Fra : Andersen

Dato : 30-08-03 09:21

Jeg har lagt en komplet bup af mit C: drev
på et andet drev. Kan jeg godt lave en ny inst
af samme OS (Win98se) og så kopiere bup'en
jeg lagde på det andet drev henover den nye
inst. og så er det som før?

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 09:33

Andersen skrev:
> Jeg har lagt en komplet bup af mit C: drev
> på et andet drev. Kan jeg godt lave en ny inst
> af samme OS (Win98se) og så kopiere bup'en
> jeg lagde på det andet drev henover den nye
> inst. og så er det som før?

Hvilket program har du lavet dit bup? med?

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Andersen

Dato : 30-08-03 09:57

Gevaldi <georg_valdi (at) ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f506150$0$83039$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hvilket program har du lavet dit bup? med?

Det er en ganske alm. kopiering af filerne.
Jeg ved godt at jeg kunne have Ghost'ed drevet, men jeg regnede
ikke med at havne i denne kattepine , blot at jeg evt. skulle
bruge en enkelt fil hist og her (jeg gik efter en XP inst. men skiven
er væk)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 30-08-03 10:58

"Andersen" <andersen@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:3f505de4$0$5168

> Jeg har lagt en komplet bup af mit C: drev
> på et andet drev. Kan jeg godt lave en ny inst
> af samme OS (Win98se) og så kopiere bup'en
> jeg lagde på det andet drev henover den nye
> inst. og så er det som før?

Hvis du har kopieret *alle* filer også dem i c-roden, så er det ikke noget
problem. Men hvorfor vil du nyinstallere og så kopiere de gamle filer tilbage
???!!

Hvis du gør det, får du da også de gamle dårligdomme med over!

I øvrigt er det ikke nødvendigt at geninstallere windows. Hvis du (i dos)
formaterer c-drevet med /s kommandoen, så man kan booe fra drevet, så kan du
bare flytter alle dine windowsfiler over bagefter, så er alt som før.

Win 98 er jo et dosproggram...

Claus

Fra : Andersen

Dato : 30-08-03 11:25

Claus Tersgov <clausnews@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bipsee$20sj$1@news.cybercity.dk...

> Hvis du har kopieret *alle* filer også dem i c-roden, så er det ikke noget
> problem. Men hvorfor vil du nyinstallere og så kopiere de gamle filer
tilbage
> ???!!

Fordi jeg ikke kan finde min XP cd

> Hvis du gør det, får du da også de gamle dårligdomme med over!

I know.

> [...]
du
> bare flytter alle dine windowsfiler over bagefter, så er alt som før.

Ja OK, men nu er jeg altså igang med at kopiere tilbage

> Win 98 er jo et dosproggram...

Jeps.