MS Windows
briani 27239
"Jobliste" forsvinder efter 1 sec.
Fra : k

Dato : 29-08-03 20:49

Når jeg højreklikker på proceslinien og herefter klikker på "Jobliste", så
popper den op i 1 sekund, og er pist væk igen.

Jeg kan slet ikke nå at klikke på noget, før den er væk igen.

Hvad skal jeg gøre for, at den kan blive fremme?

Jeg har også prøvet ctrl-del, for at få den frem, men med samme resultat.

Jeg vil gerne have den fremme, når jeg fx. skal tvangslukke programmer m.v.

Det er Windows XP - pro, jeg bruger.

På forhånd tak
Knud

Fra : Robert Eriksen

Dato : 29-08-03 21:59

k wrote:
> Når jeg højreklikker på proceslinien og herefter klikker på "Jobliste", så
> popper den op i 1 sekund, og er pist væk igen.
>
> Jeg kan slet ikke nå at klikke på noget, før den er væk igen.

Og det samme sker sikkert hvis du forsøger at køre REGEDIT.EXE

Et utal af vira afslutter de programmer (m.fl.) så snart den opdager de
kører.

Kør en virusscanning og se om ikke det løser problemet.
Evt. en online scanner som f.eks. http://housecall.trendmicro.com/

/Robert

Fra : k

Dato : 30-08-03 09:22

> Kør en virusscanning og se om ikke det løser problemet.
> Evt. en online scanner som f.eks. http://housecall.trendmicro.com/
>
> /Robert

Hej Robert

Tak for dit råd.
Jeg har nu kørt ikke mindre end 3 forskellige programmer (Trendmicro, McAfee
og Virus112)
Der blev fundet 2 vira af Virus112, men ikke nogen af de andre - de 2 er nu
"dicinficeret".
Men lige meget hjalp det - desværre.
Så jeg søger stadig råd.

/Knud

Fra : k

Dato : 30-08-03 12:03

> Og det samme sker sikkert hvis du forsøger at køre REGEDIT.EXE
> /Robert

Ja - suk

Hvad hulen gør jeg nu?

/Knud

Fra : Leo.E

Dato : 30-08-03 17:34

"k" <SLETks9000dk@hotmail.com> wrote in message news:<3f4fae1c$0$97201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Jeg vil gerne have den fremme, når jeg fx. skal tvangslukke programmer m.v.

Prøv lige det her:
Also, if you have disabled the Alerter Service, CAD will be disabled.
If neither of these are the case and the Task Manager only opens for a
few seconds, then closes:
This behavior can be caused by a virus. One of two:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.klez.gen@mm.html
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha.e@mm.html
Leo