Mus køre fint i windows, men i spil dur hj~
Fra : Henrik Knudsen

Dato : 06-04-01 19:31

Jeg har en Logitech MouseMan Wheel cordless.
Den virker fint i windows (w2k).

Men i spillende, der driller den lidt...
Knapperne og bevægelsen køre fint, men wheel´et... det kan jeg ikke bruge:(

Det er lidt mærkeligt, når nu jeg kan "scrolle" fint med det i Exploren:)

HJÆLP

Fra : Torben F@rum

Dato : 06-04-01 20:16

Henrik Knudsen skrev i meddelelsen <9al1sh$19ml$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
>Det er lidt mærkeligt, når nu jeg kan "scrolle" fint med det i Exploren:)

Nu skriver du ikke hvilke spil det drejer sig om, men i de fleste spil kan
du selv konfigurere din mus så "hjulet" kan bruges til f.eks. at skifte
våben.

Torben Farum

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 06-04-01 20:33

> [...]
> du selv konfigurere din mus så "hjulet" kan bruges til f.eks. at skifte

F.eks SOF og Hitman
Jeg har været inde i dem og "prøve" og sætte det til at skifte våben på
hjulet, men det kan man ikke... Det er ligesom at hjulet ikke har noget
funktion i spillende????

Min anden PC, kan jeg uden problemer sætte til den opsætning som jeg vil
ha:)
Den har en MS intelliMouse optical med wheel

Fra : S@ndman

Dato : 06-04-01 21:59

Du kan finde en patch på www.logitech.com , hvis ikke har jeg den liggende.

S@ndman