Bue udstyr
Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 29-08-03 18:34

Er der nogen, der har et par links til forretninger -helst på sjælland, der
sælger bueudstyr (nej, IKKE arms gallery!); jeg mener at have set her i NG,
at der ligger en specialforretning et eller andet sted på vestsjælland.
Med venlig hilsen
Henrik Sørensen

Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 10-09-03 19:44

Nu tillader jeg mig lige en kommentar til mit eget indlæg;
Hvad er det dog for en gang elitært snobberi, at man ikke gider at svare på
en seriøs forespørgsel? Er det fordi; at det jo KUNNE være, at jeg bare var
en 18-årig skydegal knægt, der intet ved om hverken jagt eller bueskydning?
Uha!
Jeg er skam både (betydeligt!) over 18, ansvarlig, fornuftig OG jæger, og
grunden til min forspørgsel er såmænd blot at jeg har genoptaget
bueskydningen på klubplan efter en del års pause, og derfor har brug for
lidt grej.
Jeg leger lidt med tanken om at tage "buetegnet" på et tidspunkt, men mener
selv, at min erfaring med almindelig jagt skal være væsentlig større end
pt., før jeg eventuelt kaster mig ud i dette.
Alt dette blot for at alle i, som jeg VED sidder derude, måske ville dele
lidt ud af gode links m.m. Det ligger mildest talt lidt tungt med gode
bueustyrsforretninger (læs: seriøst kendskab til emnet samt et udvalg og
prisniveau der står i forhold til hinanden) her i Københavnsområdet.
Venlig hilsen
Henrik Sørensen

Fra : K

Dato : 23-09-03 12:20

In article <raM3b.180$A97.13@news.get2net.dk>, Ribermail@kabelnettet.dk
says...
> [...]
> at der ligger en specialforretning et eller andet sted på vestsjælland.

Her er et link du kan komme videre på.

http://home.worldonline.dk/jhou/jbsu/links.htm%20ny%20side.htm

Kontakt eventuelt også nogle af klubberne, der er flere som sælger
bueudstyr billigere hjemmefra. Men alt det ved de mere om i klubberne.
Bl.a skulle der være en forretning i Korsør (tror jeg)ellers er
forretningerne villige til at sende ting.

Held og lykke