[ANN] Software konference i Århus
Fra : Mogens Hansen

Dato : 29-08-03 15:39

Jeg vil henlede opmærksomheden på JAOO 2003, der afholdes i Århus om ca. 3
uger, og som forekommer at kunne være relevant for brugere af disse grupper.

For yderligere information se:
http://www.jaoo.dk/

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at jeg ikke har nogen andel i
konferencen, hverken økonomisk eller organisatorisk.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Michael Banzon

Dato : 29-08-03 16:54

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> skrev...
> For yderligere information se:
> http://www.jaoo.dk/

Jo tak - er det bare mig - eller er det bare sinsygt dyrt??!
Så søger jeg hellere i Google hvis der er noget jeg ikke lige
kan finde ud af...

Eller det er måske en af det der "at være nede med de fede fra
det hippe community"-ting?? LMFAO

--
Michael Banzon
http://michael.banzon.dk/

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 29-08-03 17:58

Hej,

Den Fri, 29 Aug 2003 16:38:55 +0200, skrev Mogens Hansen:

> [...]
> uger, og som forekommer at kunne være relevant for brugere af disse grupper.

De tidligere versioner af JAOO har efter min bedste overbevisning ikke
været pengene[1] værd. Det faglige udbytte har været begrænset, uanset
at visse af talerne er overordentligt dygtige.

Kunne du ikke i fremtiden sætte en FUT til en passende gruppe når du
insisterer på at krydsposte.

[1] DKK 15.700 for 2003-udgaven ifølge
https://secure.eos.dk/registration/

--