...søgefunktion til en hjemmeside
Fra : Jakob Nielsen

Dato : 06-04-01 19:01

Hvordan tilføjer man en søgefunktion til en hjemmeside, således at man kan
søge på keywords og dernæst se en side med disse sider der indeholder
keywordsene ?

Jeg har adgang til ASP og database-funktion.

Jeg har prøvet activserverpages.dk og aspin.com uden det store held...

mvh Jakob N

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 06-04-01 20:00

Jakob Nielsen <post@putandtake.dk> skrev i
> Hvordan tilføjer man en søgefunktion til en hjemmeside, således at man kan
> søge på keywords og dernæst se en side med disse sider der indeholder
> keywordsene ?

Jeg har laget til noe greier som ikke er ferdig enda ...

> Jeg har adgang til ASP og database-funktion.

Smart ...

Hva med den søkefunksjonen som er på http://www.floraconsult.no/kleggen/ ?

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@c2i.net

Fra : Hansen

Dato : 06-04-01 20:07

Der er lige lagt en del links til eksempler op på siden
http://www.codelink.dk
Klik på Kildekode, eller Tutorials, og så på Søgemaskiner eller Link &
indexering.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-04-01 21:05

> [...]
>
> Jeg har adgang til ASP og database-funktion.
>
> Jeg har prøvet activserverpages.dk og aspin.com uden det store held...

Hvis du har adgang til at benytte Index Server, er det en mulighed.
http://www.microsoft.com/ntserver/web/techdetails/overview/IndexServer.asp

/jesper/