ASP. Tutorial lektion 15.
Fra : Tommy Nansen

Dato : 29-08-03 14:48

Så gik det lige så godt.
Tutorialen har ellers været upåklagelig.
Lige indtil lek. 15 hvor jeg i sidste eksempel får meddelelsen:

Tekniske oplysninger (for supportteknikere)

Fejltype:
Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A0009)
Indekset er uden for området: '[number: 1]'
/a.asp, line 19

Browsertype:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)

Side:
GET /a.asp

Det kan jeg ikke gennemskue.
ministerier.txt findes og er kopieret fra tutorialen.

Så antallet af array skulle vel passe?
Nogen som kan hjælpe?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-08-03 20:27

Tommy Nansen skrev:

> Tutorialen har ellers været upåklagelig.

Den på html.dk? Du skriver i en usenetgruppe der kan tilgås på
mange måder. Webadgangen via html.dk er kun én af dem - husk det
når du henviser til websider.

> Fejltype:
> Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A0009)
> Indekset er uden for området: '[number: 1]'
> /a.asp, line 19

Hvordan ser din linje 19 ud?

Læs gerne artiklen her: <http://asp-faq.dk/article/?id=41> - den
forklarer hvad der er relevant at tage med når man stiller
spørgsmål i gruppen her.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Tommy Nansen

Dato : 29-08-03 20:46

Jens GyldenkærneClausen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jens Gyldenkærne Clausen

Det må du undskylde.
Jeg er nok havnet på et forkert forum.
Desværre er det ikke lige sådan at se hvordan man afmeldes som
bruger.
Men det kan du måske fortælle?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-08-03 21:00

Tommy Nansen skrev:

> Det må du undskylde.
> Jeg er nok havnet på et forkert forum.

Det tror jeg nu ikke. Hvis jeg har forstået dig korrekt, er du i
gang med asp-tutorialen på html.dk, ikke?

Her er du så stødt på et problem som du gerne vil have hjælp til.
Denne gruppe er helt rigtig til den slags spørgsmål. Brugere fra
html.dk er velkomne på samme vilkår som alle andre - min pointe med
kommentaren var blot at gøre dig opmærksom på at det ikke er alle
brugere i denne gruppe der læser den gennem html.dk

> Desværre er det ikke lige sådan at se hvordan man afmeldes som
> bruger.
> Men det kan du måske fortælle?

Jeg ved ikke hvordan det fungerer på html.dk, men hvis du ikke vil
deltage kan du bare lade være med at læse og skrive i gruppen. Men
giv det en chance mere - man kan få ganske meget hjælp herinde.
--
Jens Gyldenkærne Clausen