Nedgradering - Tele2adsl ?
Fra : ab

Dato : 29-08-03 17:19

Jeg tillader mig at "brodere videre" på et indlæg fra en anden tråd:

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev bl.a. i en
meddelelse news:ct6qkvs2fc1tvk05msrbvr970bc9e20b8m@4ax.com...

>....... Så det bliver surt når den bliver nedgraderet.

Bliver en forbindelse (Tele2adsl) da nedgraderet - er der noget jeg har
overset ?

ab

Fra : Claus O

Dato : 29-08-03 17:55

"ab" <a@b.com> wrote

> Bliver en forbindelse (Tele2adsl) da nedgraderet - er der noget jeg har
> overset ?

*Nogle* har fået 2mbit i 3 mdr. gratis grundet Tele2 (TDCs) tempo med lev.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 29-08-03 19:31

On Fri, 29 Aug 2003 18:19:21 +0200, "ab" <a@b.com> wrote:

> [...]
>meddelelse news:ct6qkvs2fc1tvk05msrbvr970bc9e20b8m@4ax.com...

>Bliver en forbindelse (Tele2adsl) da nedgraderet - er der noget jeg har

Jeg har bestilt 512/128, men jeg har fået 2048/512 ved en fejltagelse.
Inde på statussiden står der at jeg har bestilt 2Mbit, men i
bekræftelsesmailen fra dem stod der 512/128.
De har lavet en fejl, derfor regner jeg med at den bliver nedgraderet
på et tidspunkt, og det bliver surt.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-03 20:57

Anders Sørensen skrev:

> [...]
> bekræftelsesmailen fra dem stod der 512/128.
> De har lavet en fejl, derfor regner jeg med at den bliver nedgraderet

Ja, og det bliver meget *surt* når du skal
til at slås med dem vedr. betalingen for
de måneder du har 2 mbit, så sørg for
at have alt dit skriftlige materiale i orden
når du senere skal til at *kæmpe*.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Bernhard Ege

Dato : 29-08-03 22:19

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir.dk> wrote in message

> Ja, og det bliver meget *surt* når du skal
> til at slås med dem vedr. betalingen for
> de måneder du har 2 mbit, så sørg for
> at have alt dit skriftlige materiale i orden
> når du senere skal til at *kæmpe*.

Ja og husk at de også læser news så de ved du har haft rigelig tid til
at beklage din nød

mvh Bernhard

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-08-03 07:15

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Anders Sørensen

Dato : 30-08-03 08:20

On Fri, 29 Aug 2003 23:19:09 +0200, "Bernhard Ege"
<bernhard.ege@mail.dk> wrote:

>Ja og husk at de også læser news så de ved du har haft rigelig tid til
>at beklage din nød

Jeg har skam også gjort dem opmærksom på det op til flere gange inden
min forbindelse blev leveret (der var også rigelig tid).

Fra : Rudi Stegen

Dato : 29-08-03 21:17

Hej Anders Sørensen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> [...]
> De har lavet en fejl, derfor regner jeg med at den bliver
> nedgraderet på et tidspunkt, og det bliver surt.

Især hvis de pga. hastighedsændringen fakturerer dig med de aktuelle
priser

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-08-03 15:13

Hej

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Især hvis de pga. hastighedsændringen fakturerer dig med de aktuelle
>priser

De aktuelle priser er skam stadig tilbudspriserne fra engang i
forsommeren ! - Ihvertfald hvis man bestiller sin forbindelse i en FDB
(Coop) forretning.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"