sonofon
Fra : andy

Dato : 29-08-03 21:15

er der nogen der har erfaringer med Sonofon bredbånd via FWA ? da jeg
overvejer det da jeg skal flytte til udkanten af odense.

Fra : Olesen

Dato : 29-08-03 22:39

"andy" <brandorff@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der har erfaringer med Sonofon bredbånd via FWA ? da jeg
> overvejer det da jeg skal flytte til udkanten af odense.

Kender een som har haft det og det var ene bøvl.
Dårlig signal osv...

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 30-08-03 07:44

> "andy" <brandorff@nypost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kender een som har haft det og det var ene bøvl.
> Dårlig signal osv...

Hej jeg har en kami der har det og siden jul har ikke haft nogen nedbrud
www.sonofon.dk
det køre bare , eneste minus er at der kun er 5mb postkasse.( Syndes Jeg)

SONOFON Bredbånd
SONOFON Bredbånd kan øge farten på din internetforbindelse. Vi tilbyder nu
512 Kbit/s hastighed både up- og download til kun 349,- pr. måned ekskl.
moms. Så hvis du ofte venter længe, når du sender og modtager e-mails er
løsningen måske her.

SONOFON Bredbånd
512 / 512 Kbit/s 349,00 kr. pr. måned ekskl. moms
1024 / 512 Kbit/s 423,20 kr. pr. måned ekskl. moms
2048 / 512 Kbit/s 639,20 kr. pr. måned ekskl. moms

SONOFON Bredbånd PRO
2048 / 1024 Kbit/s 2.400,00 kr. pr. måned ekskl. moms
4096 / 2048 Kbit/s 4.300,00 kr. pr. måned ekskl. moms

Standard oprettelse - uanset hastighed 792,00 kr. ekskl. moms
(oprettelsen inkluderer installation af udstyret)

Hilsen Søren

Fra : TBC

Dato : 31-08-03 13:27

> "andy" <brandorff@nypost.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kender een som har haft det og det var ene bøvl.
> Dårlig signal osv...

Telestyrelsen er af en anden opfattelse. Der scorede Sonofons FWA som noget
af det mest stabile. (endog som *det* mest stabile til den almindelige
bruger *svjh*)

Siden kunne engang ses på www.internetkvalitetsguide.dk , men nu har jeg
ikke længere "rettigheder til at se denne side" ? ! ?

TBC

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 31-08-03 17:33

On Sun, 31 Aug 2003 14:27:28 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>Siden kunne engang ses på www.internetkvalitetsguide.dk , men nu har jeg
>ikke længere "rettigheder til at se denne side" ? ! ?

Ja, de har tilsyneladende glemt at lægge en index.html - pinligt

Men prøv istedet: http://www.internetkvalitetsguide.dk/Results.asp
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 02-09-03 12:19

On Sun, 31 Aug 2003 18:33:09 +0200, Lars J. Helbo <lars@helbo.org>
wrote:

>Ja, de har tilsyneladende glemt at lægge en index.html - pinligt
>
>Men prøv istedet: http://www.internetkvalitetsguide.dk/Results.asp

Jeg mailede til dem, og nu virker siden med domænenavnet alene.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk