ASP / Tiscali
Fra : Claus G.

Dato : 29-08-03 12:52

Hej
Nu har Tiscalis ASP servere været nede i 4 døgn, man kan ikke få besked om
hvornår de forventer at have løst problemet, og på deres driftstatus side
gider de ikke engang at skrive at der er et problem. Jeg har en storkunde
der til en generalforsamling var afskåret fra deres "Intranet" side med
store ulemper til følge, hvad f. gør man for at råbe de oveder op?
mvh Claus G

Fra : Mikkel Egelund

Dato : 29-08-03 13:29

> [...]
> der til en generalforsamling var afskåret fra deres "Intranet" side med
> store ulemper til følge, hvad f. gør man for at råbe de oveder op?

Det kan du ikke. Skift udbyder!

/mikkel

Fra : Michael Legart

Dato : 29-08-03 13:47

In article <binept$28or$1@news.cybercity.dk>, Claus G. wrote:
> [...]
> gider de ikke engang at skrive at der er et problem. Jeg har en storkunde

Mig bekendt er der ingen generelle problemer med ASP ligenu,
jeg har lige kigget paa et par ASP sites hostet hos Tiscali
og de virker fint.

Kan du ikke proeve at maile mig nogle detaljer om det domaene
der ikke virker, saa skal jeg faa nogen til at se paa det.

(mlegart at dk.tiscali.com)

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Claus G.

Dato : 30-08-03 12:48

Hej Michael
Det var sikkerhedsstramninger, og det tog Tiscali 3 døgn inden support
88808080 kunne meddele det, og nu har jeg 100 sider der skal rettes til. Og
på intet tidspunkt har der stået noget på Deres driftstatus side!!!!!
Mvh Claus G

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 30-08-03 12:49

In article <biq2tb$29fo$1@news.cybercity.dk>, Claus G. wrote:

> Det var sikkerhedsstramninger, og det tog Tiscali 3 døgn inden support
> 88808080 kunne meddele det, og nu har jeg 100 sider der skal rettes til. Og
> på intet tidspunkt har der stået noget på Deres driftstatus side!!!!!

Du har stadig ikke fortalt, helt præcist, hvad dit problem var, blot at
"noget ikke virkede"

--
Andreas Plesner Jacobsen | Pushing 30 is exercise enough.

Fra : Claus G.

Dato : 30-08-03 13:19

Hej
Tiscali tillader ikke længere ../ i mappath. Og nu kan jeg da bare ikke få
en direkte mappath til at virke. Hurra.
Jeg får denne meddelese:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x494 Thread 0x250
DBC 0x9c04224 Jet'.

/nyhedsbrev/nyhedsbrev_index.asp, line 104

Mvh Claus G

Fra : John Sahl

Dato : 30-08-03 15:05

Claus G. <gabriel@xxxdesign-text.dk> wrote:
> /nyhedsbrev/nyhedsbrev_index.asp, line 104

Mon ikke du skal have den fulde serversti med, eksempelvis:

DBQ=T:\Inetpub\domXXXXX\database\navn.mdb

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : John Sahl

Dato : 01-09-03 11:54

Claus G. <gabriel@xxxdesign-text.dk> wrote:
> Tiscali tillader ikke længere ../ i mappath. Og nu kan jeg da bare
> ikke få en direkte mappath til at virke. Hurra.

Fandt du en løsning eller var det ikke så vigtigt som at
skrive indlægget med brokkeriet?