Hvad ville i vælge
Fra : KL

Dato : 29-08-03 15:07

AMD eller P4
Asus A7N8X/Deluxe bundkort med nVidia nForce2 Chipset:
eller
ASUS P4P800/Deluxe bundkort med Intel 865PE Chipset:

jeg skal bruge computeren til lidt spil og videoredigering

Fra : Allan / Kolding

Dato : 29-08-03 15:57

P4 og P4P800 Deluxe.
Men jeg jo også Intel-mand,
så jeg ville ikke have tænkt AMD overhovedet.

Allan / Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-03 18:20

> [...]
>ASUS P4P800/Deluxe bundkort med Intel 865PE Chipset:
>
>jeg skal bruge computeren til lidt spil og videoredigering

I bund og grund er det ligemeget, bare du køber noget over 2GHz
så er begge typer rigeligt til det meste, jeg har en XP2600 og den
konventerer en 820MB mpg til avi på ca.26-36 min. Afhængnigt
af det codex der vælges.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Jan Diamant

Dato : 29-08-03 20:37

hmmmmm har været meget begejstret for AMD, og kører stadigvæk Amd,
men har set at Intel performancemæssigt helt klart tæver Amd, og jeg taler
om at ingen af dem er OC'et

Vælg Intel, deres hyperthreading og Cpu monitorering/aktion er klart bedst
fungerende