Lexmark X1130 Printer, scanner og kopimask~
Fra : Pedersen

Dato : 29-08-03 19:05

Hej.

Ovenstående er på tilbud i netto til 799 kr.

Nogle der kender til printkvalitet og pris for udskrift.

Er den økonomisk i brug ?

Mvh Tim

Fra : Jonah Hex

Dato : 31-08-03 12:18

Vil også gerne vide noget om den. er den dyr i drift, kan man refille
patroner?
printer den godt nok???

Fra : Anders pedersen

Dato : 31-08-03 13:11

On Sun, 31 Aug 2003 13:18:05 +0200, Jonah Hex wrote:

> Vil også gerne vide noget om den. er den dyr i drift, kan man refille
> patroner?
Næsten alle patroner kan refilles.
Kan se at den bruger
farve 10n0016
sort 10n0026
Desse partroner kan refilles.
Da jeg selv lige har begyndt at bruge disse partroner kan jeg ikke sige op
de er nemme at genopfylde
Sjovt nok jeg kan ikke engang findede på lexmarks danske hjemmeside

> printer den godt nok???
Har kun en laxmark printer

Anders