konvertere db-fil
Fra : Pia Lauritzen

Dato : 29-08-03 15:11

Jeg har en masse bøger registreret i en db-fil i MikroMaster
bibliotekssystem. Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg får det lagt over i
Access gerne via en kommasepareret fil Hvilket program kan klare det.
mvh Pia Lauritzen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-08-03 16:35

"Pia Lauritzen" <pil@nordkalotten.dk> wrote in

> Jeg har en masse bøger registreret i en db-fil i MikroMaster
> bibliotekssystem. Kan nogen hjælpe mig med hvordan jeg får det
> lagt over i Access gerne via en kommasepareret fil Hvilket
> program kan klare det.

Kan MikroMaster ikke eksportere sin database ?

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Pia Lauritzen

Dato : 31-08-03 09:26

NEj - man kan kun eksportere sine søgninger desværre
Pia LAuritzen

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-09-03 12:10

Pia Lauritzen wrote:

> NEj - man kan kun eksportere sine søgninger desværre

Kan du så ikke lave en søgning som har alt som resultat?

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>