Bloddonor
Fra : Else Holm

Dato : 27-08-03 14:18

Hvis du skulle have lyst, så kan du tilmelde dig her
http://www.bloddonor.dk/landsorganisation.htm

Efter at have været med lige så længe, de ville have mig, så er jeg nu
faldet for aldersgrænsen, så jeg kan ikke være med mere, men der er
sikkert mange af jer "derude"
der kan give jeres bidrag i en god sags tjeneste!
--
Else

Fra : Samsara

Dato : 27-08-03 19:17

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkert mange af jer "derude"
> der kan give jeres bidrag i en god sags tjeneste!

Jeg har været udrykningsdonor siden jeg var 20 år og har nu givet
blod 49 gange (enkelte pauser undervejs).

Jeg bliver hentet på mit arbejde i en taxa, bliver tappet og kørt retur
til arbejdet - det tager som regel under 1 time.

Nemt og bekvemt - kan kun anbefales

Venligst Samsara

Fra : Nicolai Lang

Dato : 27-08-03 20:52

On Wed, 27 Aug 2003 15:18:19 +0200, "Else Holm" <holm_49@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du skulle have lyst, så kan du tilmelde dig her
>http://www.bloddonor.dk/landsorganisation.htm

Desværre - jeg har dyrket sex med en mand, så mit blod kan ikke
bruges.

Selvom jeg ikke har højere risiko for at få HIV end en ung pige!

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com