Havneplads søges akut
Fra : Alvin A. Bang

Dato : 26-08-03 17:28

Jeg har fået kig på en 6½ m. lang og 1,8 m. bred træmotorbåd fra engang i
halvtredserne.....og har forelsket mig i den. Jeg mangler dog et sted hvor
den kan ligge indtil foråret. Om der er i en havn, for svaj eller ved en pæl
er underordnet. Alt har interesse omkring Middelfart. Jeg søger ikke ideer
til hvor den kan ligge men aktuelle tilbud om en ledig plads.

MVH

Alvin

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 28-08-03 08:32

Hejsa,

Der er T-broen i erritsø, og hvis det kun er til foråret kan du ligge i
fredericia lystbådehavn

/HHA