Plano grejbokse
Fra : Juggernaut

Dato : 27-08-03 17:14

Hejsa.
Jeg har kigget lidt på Plano's 2 modeller: 1258 og 1234. Er det noget I kan
anbefale eller kan man nøjes med en værktøjskasse fra Bauhaus? Det er jo
alligevel en slat penge der skal hostes op med, men igen..Det er jo rart at
have styr på sine sager :)
På forhånd tak.

_Moerch

Fra : Hanne Hansen

Dato : 28-08-03 00:17

En grejkasse behøver ikke nødvendigvis at være en større investering. Har
selv "opgraderet" min lille værktøjskasse til en lidt større model ( 49.95
kr inkl. lommelygte i håndtaget, købt hos min lokale isenkræmmer). Min
fiskemakker, Tina, har en større model (Fra Jem og Fix, tror jeg) til 69,95
kr. Resten er "blær" synes jeg. Fiskene er vel ligeglade om man har grejet i
en plastikpose eller en "fiske-grejs-box-som-kun-de-rige-har-råd-til".

Knæk og bræk

Hanne Hansen
hhoffice@mail.danbbs.dk

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 10:19

Både ja og nej. De amrikanske har flere fordele. De er som regel mere
robuste, og de er wormproff. Dvs. at de ikke indeholder et
blødgøringsmiddel, der får jighaler til at opløse sig og æde plasten.
Thomas

Fra : Thomas

Dato : 28-08-03 10:22

korrektion,
jighalernes blødgøringsmiddel påvirker ikke de amerikanske bokse.

jeg har flere, både engelske og svenske, grejbokse med huller!

Fra : Juggernaut

Dato : 28-08-03 17:10

Jamen tak for rådene. Kunne nu ikke dy mig for et godt tilbud på Plano 1234
til 479,-. Mangler dog stadig de små indlægsbokse til toppen.

Mvh
Moerch

Fra : michael

Dato : 29-08-03 20:42

Er det ikke den hvor man kan tage kasserne ud?

Fra : Juggernaut

Dato : 29-08-03 15:29

Lige præcis

Mvh