Harddisk anbefaling
Fra : the

Dato : 06-04-01 17:25

kan i anbefale et par hdere til brug af raid
prisleje omkirng 1200- 1400 kr

Fra : Christian Iversen

Dato : 06-04-01 19:09

> kan i anbefale et par hdere til brug af raid
> prisleje omkirng 1200- 1400 kr

IBM 75GXP 30 eller 45 GB

Jeg kører selv med 2x45 GB, og det er den absolut mest genialt smarte
overseje super hyper-kodylt gode løsning jeg længe har prøvet...

- *Fuldstændigt* lydløse.
- Søgetiden er 8½ ms
- 2 MB cache!
- 7200 RPM
- Meget stabile
- Meget hurtige
- Meget anerkendte

30'eren kan fås for ca. 1250 kr, og 45'eren for ca. 1450.

Se evt. efter på www.edbpriser.dk

M.V.H, Christian Iversen

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 07-04-01 21:27

"Christian Iversen" <Christian.Iversen@DADLNet.dk> wrote in message

> IBM 75GXP 30 eller 45 GB

Ja eller Maxtor har selv 2 30GB 45+ diske og de støjer noget mindre end den
IBM 75GPX 30 GB disk jeg havde lånt af en kammerat. (og nej der var ikke
fejl på disken, ikke ifølge IBMs test prg)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Kong Kent

Dato : 07-04-01 10:13

> kan i anbefale et par hdere til brug af raid
> prisleje omkirng 1200- 1400 kr

Jeg kører, ligesom Christian Iversen, med en IBM Dekstar 75GXP 45GB ATA100
harddisk. Som han skriver er den rigtig hurtig og meget (læs: MEGET!)
lydløs. Man mærker faktisk ikke når den starter op.

Jeg er godt tilfreds, men har dog ikke samme behov som Iversen som har 2
stk. Jeg har pt. kun brugt lige over 5GB, så jeg har sgu masser i én

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Esben

Dato : 09-04-01 11:45

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9amlmu$caj$1@sunsite.dk...

> [...]
>
> Jeg er godt tilfreds, men har dog ikke samme behov som Iversen som har 2
> stk. Jeg har pt. kun brugt lige over 5GB, så jeg har sgu masser i én

Men det er jo heller ikke sikkert at man får mere plads, når man kører raid

--

Esben