Fiskemakker søges på Fyn
Fra : Michael, Fyn

Dato : 26-08-03 17:05

Jeg er tilflytter fra Århus, 37 år, søger en makker til fisketure, kyst og
evt. P&T.

Michael, Fyn
Ved svar....ret min mailadresse

Fra : Jacob Bech Hansen

Dato : 26-08-03 19:34

Hej Michael.

Prøv og spørg på den her side der er masser af fiskere som hellere end gerne
vil ud på en fisketur.
http://www.123nu.dk

Fra : ole

Dato : 27-08-03 14:28

Kig ind på Danmarks største forum for lystfiskere - der er en god mulighed
for at finde en makker.

Fra : ole

Dato : 27-08-03 14:42

"Michael, Fyn" <kajirus@skalvækadslhome.dk> wrote in message
> Jeg er tilflytter fra Århus, 37 år, søger en makker til fisketure, kyst og
> evt. P&T.

Du kan kigge ind på www.fisketips.dk - danmarks største forum for
lystfiskere. Her kan du helt sikkert finde en makker. I det område er der
mange skrappe drenge og enkelte piger.

Mvh Ole

www.fisketips.dk Danmarks største forum for lystfiskere.

Fra : ktpp Petersen

Dato : 28-08-03 17:09

> Jeg er tilflytter fra Århus, 37 år, søger en makker til fisketure, kyst og
> [...]

Jeg bor I odense og fisker fra kysten, både med flue og spin samt trolling.
Det kan da være vi kan finde ud af noget, der er da altid plads til en til.

Men den med din mail adresse kan jeg ikke knække !!! Du kan svare på
ktpp62@hotmail.com

Hilsen

Kenn