Tysk grejhandler
Fra : Kim Hansen

Dato : 26-08-03 11:42

Er der en der har en adresse, på en eller to tyske grejforhandlere ?
Det skal helst være lige syd for grænsen, og gerne med webshop.
Jeg har hørt om Pörchen, men hvor ligger det ?

M.V.H

Kim Hansen

Fra : Brian

Dato : 26-08-03 18:44

Hej Kim.

Jeg ved ikke om de har en online shop, men jeg kan anbefale :
Angel-Sportcenter, Ochsenweg 72, 24941 Flensburg
Telefon: (0461) 91514

de har meget grej, i deres lille butik.

Find evt. vej via www.map24.dk , den synes jeg fungerer fint

til at finde vej i udlandet (Dog nogle pop ups ).

Mvh. Brian

Fra : Brian

Dato : 26-08-03 18:47

Lige et link jeg "faldt" over (Google ) :

http://www.mosella-team.de/angel-laden-uebersicht-deutschland_a-h.htm

Mvh. Brian

Fra : Lars Petersen

Dato : 26-08-03 22:17

Fra : Lars Petersen

Dato : 26-08-03 22:24

> [...]
> Det skal helst være lige syd for grænsen, og gerne med webshop.
> Jeg har hørt om Pörchen, men hvor ligger det ?

Pørksen ligger lige syd for grænsen helt ude ved Vadehavet. Hvis man kører
over grænsen
ved Rudbøl og følger vejen ca. 2 km. ligger den på venstre hånd med et
lyseblåt logo, den er
absolut et besøg værd mvh Lars Petersen

Fra : Bo Petersen

Dato : 27-08-03 06:20