HP LaserJet 5L trækker papiret skævt i- hv~
Fra : E. Normark Sørensen

Dato : 06-04-01 17:04

Kan man få fat på manualer eller lignende, som beskriver, hvordan man
skiller en HP laserJet 5L ad.

Der er to skruer, men tilsyneladende erd et ikke nok at løsne dem -
sådan noget stads plejer at være klikket sammen, men det er aldrig til
at vide hvordan.

mvh
normark@c.dk

Fra : Morten Kølbæk

Dato : 06-04-01 21:48

> Kan man få fat på manualer eller lignende, som beskriver, hvordan man
> skiller en HP laserJet 5L ad.

Jeg tror slet ikke at du skal skille den ad. Prøv nu først at tage din toner
ud og kig så bagerst øverst i printeren.
Der ser du et gråt gummihjul, som er måske 2 cm i diameter.
Det hjul renser du med noget Ajax rengøringsmiddel med salmiak på en klud.
Du kan godt dreje hjulet rundt med fingrene uden at der sker noget ved det.
Rens det nu på alle sider.

Det er den der trækker papiret frem og hvis du så ellers sørger for at de
guides der er på hver side af papiret er er rykket helt ind til papiret
trækker den nok papiret lige igennem måske 95% af gangene og det er det
bedste sådan en 5L kan.

Mvh Morten

Fra : Peter Petersen

Dato : 10-04-01 03:02

> trækker den nok papiret lige igennem måske 95% af gangene og det er det
> bedste sådan en 5L kan.

????? Min 5L'er har da aldrig til dato trukket en side skæv. Og den har
immervæk hevet en 15.000 - 20.000 sider......