Nyt hardware + bærbar
Fra : Suffo

Dato : 06-04-01 16:27

Hej jeg skal have et nyt Graffikkort, nyt motherboard og en ny cpu
(om nogen tid)

Jeg har tænkt lidt på
Geforce 3, med 128 MB DDR, fra ASUS (når det kommer)
Athlon Thunderbird 1200/højere Mhz, FSB 266 Mhz
Soltek SL-75KAV ATX 266/200 Mhz FSB
Det må gerne koste nogle kroner, så hvis ikke det her er godt nok. Hvad er
så det bedste til en voldsom hjemmecomputer.

Og bare lige for nysgerrighedens skyld, hvis jeg skal have en Slæb-bar
(Bærbar) hvad skal jeg så satse efter, jeg vil gerne have med en "Intel PIII
850 Mhz" og et "Geforce 2 GO" graffik chipset.

er det helt malplaceret eller hwa???

MVH
Suffo

Fra : Razzia

Dato : 07-04-01 00:00

Der sgu en der penge nok... Gid det var mig

Fra : Martin Lind Mortense~

Dato : 08-04-01 12:11

Hvis du alligevel skal ud og fyre mange penge af, vil jeg nok købe et
bundkort der understøtter DD-RAM, da det højest sandsynligt vil blive
standard om et stykke tid....
ASUS har lavet et godt kort.... iflg. www.tomshardware.com , men du skal nok
tage temperaturen på markedet igen når du skal til at købe...
VIA har vist lige lavet nogle chipssæt til DD-RAM...

VH. Lind

Fra : Claus Sørensen

Dato : 10-04-01 16:18

Hej Suffo

Hvis du virkelig er interesseret i en slæbbar med Geforce GO, skal du vente
ca. et par uger endnu. Toshiba er ved at introducere deres Satellite Pro
serie med Geforce chip i DK. Den har allerede været på markedet i USA i ca.
en måned.

Claus Sørensen, Laptop4u