Nyt KATalog
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-08-03 17:53

Har lige fået det nye katte katalog fra www.zooplus.de
Kataloget er på lidt over hundrede sider med billeder og priser på de
fleste varer og en masse billeder af kundernes katte.

Posten var endda så flink at aflevere min bestilling på næsten 40 kg.
ved bagdøren, så jeg ikke skulle på posthuset. Jeg tror nok de er
temmelig trætte af mine indkøb af grus og mad på posthuset. Et par gange
har der lydt et dybt suuuuk: Nååe, det er dig der skal have de her tunge
pakker

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : anja rasmussen

Dato : 28-08-03 18:26

> [...]
> M.v.h
> Niels =/ . . /=
> malgré tout burmesere - ingen killinger til salg

Hej...
angående zooplus, så har jeg også været rigtig glad for at kunne
bestille og få leveret direkte til døren....men (suuuuk) nu har de bare
ikke det kattegrus mere, som mine misser er rigtig glad for at
bruge.....og det er ved at være tiden for køb af noget nyt....øv øv øv
øv...................

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 28-08-03 19:11

anja rasmussen <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:
> [...]
> bare ikke det kattegrus mere, som mine misser er rigtig glad for at
> bruge.....og det er ved at være tiden for køb af noget nyt....øv øv øv

Hvis du tænker på Ever Clean, ja så er det af en eller anden mærkelig
grund gledet ud af sortimentet

Undrer mig også over at de ikke har Feliway, ikke at jeg skal bruge
det, men det kan da fås i andre tyske haustier shops.

Fra : anja rasmussen

Dato : 28-08-03 19:52

> [...]
> M.v.h
> Niels =/ . . /=
> malgré tout burmesere - ingen killinger til salg

det var nu ikke lige det, for mine misser vil kun bruge ikke-klumpende
grus....det var noget hvidt grus der hedder Prosan...og når man søger på
nettet henviser de til zooplus!!! Ja man kan undre sig over deres varer
pludselig er væk og at de ikke har feliway....