eiukanuba telte igen....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-08-03 16:03

jeg tænkte bare at for dem der bor i roskilde området ville jeg fortælle at
dyrhandleren "dus med dyrene" der ligger nær stadion, har teltene i
hundestørrelse, og jeg ved ikke om det er fast praksis, men jeg fik
ihvertfald et gratis i dag, da jeg var nede og købe kattegrus ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Miver og Mulle's mor~

Dato : 27-08-03 21:46

> [...]
> hundestørrelse, og jeg ved ikke om det er fast praksis, men jeg fik
> ihvertfald et gratis i dag, da jeg var nede og købe kattegrus ;)

Så kan der altså være fordele ved at bo i Roskilde ?*Smil*

Med venlig hilsen
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Helle

Dato : 27-08-03 22:24

"Miver og Mulle's mor Heidi" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in
message news:3f4d18791698b@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Så kan der altså være fordele ved at bo i Roskilde ?*Smil*
>
> Med venlig hilsen
> Heidi Tengstedt
>
> http://hei.homepage.dk

Vi var på dyrehospitalet i Svendborg den anden dag for at hente et fint
Eukanuba telt til misserne. Vi regnede egentlig med at vi skulle købe foder
ell. for at få et men eftersom vi har været STOR-kunder hos dem kunne vi
bare få et. Dog spurgte vi om ikke vi ville have to telte med så misserne
ikke kom op og slås om dem! *g*
Så vi fik to små finde telte med hjem - dog er Sylvester (mco) alt for stor
og kan slet ikke være i dem men Emil (birma) nyder dem! Det skal så siges at
når Emil ligger og putter sig inde i teltet, så finder Sylvester det vældig
morsomt at komme bragende ind i teltet og nærmest klappe det sammen med Emil
inden i og SÅ går den vilde jagt ellers i lejligheden. *gg*
Men teltene fåes i hundestørrelse også.

Mvh Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-08-03 22:37

Helle wrote:
> finder Sylvester det vældig morsomt at komme bragende ind i teltet og
> nærmest klappe det sammen med Emil inden i og SÅ går den vilde jagt
> ellers i lejligheden. *gg*
> Men teltene fåes i hundestørrelse også.

det telt jeg har fået i dag er hundestørrelse.... men rasmine ææææælsker
det*G* det er skide skægt at lege med sig selv i det ;)
dog ville jeg gerne have haft et i kattestørrelse, da jeg synes
hundestørrelsen er lige voldsom nok :/ men sådan kan det jo gå........
dyrehandleren havde desværre kun hudestørrelsen tilbage*G* men den ser
næsten ud som en ungerne kunne have det skægt med*G*

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 28-08-03 06:22

> [...]
> hundestørrelse, og jeg ved ikke om det er fast praksis, men jeg fik
> ihvertfald et gratis i dag, da jeg var nede og købe kattegrus ;)

Hej Sabina

Hm - det vil jeg da prøve .. jeg skal til Patchwork Træf i Roskildehallerne
i weekenden ... Hvor ligger butikken ?? Kan man holde ved stationen, og se
den derfra ???? Jeg er IKKE kendt i Roskilde ellers !!!!

Hilsen Pia og misserne ..

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 28-08-03 06:31

Hej igen

Vil bare lige sige, at jeg tjekkede www.krak.dk og jeg kan se at butikken
ligger lige ved siden af hallerne -- så det skulle ikke være svært - selv
for mig - at finde

Hilsen Pia

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-08-03 07:17

Pia Lihme Petersen wrote:
> Hej igen
>
> Vil bare lige sige, at jeg tjekkede www.krak.dk og jeg kan se at
> butikken ligger lige ved siden af hallerne -- så det skulle ikke være
> svært - selv for mig - at finde

hehe, netop.... lige på den anden side af gaden i forhold til hallen går en
vej ned.... den følger du bare, og så kommer butikken inde på højre side ;)

Fra : Vibeke J

Dato : 28-08-03 09:38

> [...]
> hundestørrelse, og jeg ved ikke om det er fast praksis, men jeg fik
> ihvertfald et gratis i dag, da jeg var nede og købe kattegrus ;)

Øh - telte til katte og hunde? Hvad er det for noget?

/Vibeke

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-08-03 22:12

Vibeke J wrote:

> Øh - telte til katte og hunde? Hvad er det for noget?

hehe det er sådan nogle lille og pink iglo telte, faktisk magen til dem man
kan købe til mennesker, bare i hunde og kattestørrelse....