Hvor gammel bliver en solid indekat
Fra : Ole Gautrup

Dato : 26-08-03 01:00

Nu har jeg læst et par af jeres tråde og set eks. 20 år, hvilket lyder
af virkelig meget.
Hvor gammel kan man "forvente" en 8 årig sund normal hun-indekat kan
blive?

Fra : Tina

Dato : 26-08-03 05:41

"Ole Gautrup" <galles@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg læst et par af jeres tråde og set eks. 20 år, hvilket lyder
> af virkelig meget.
> Hvor gammel kan man "forvente" en 8 årig sund normal hun-indekat kan
> blive?

15-20 år gammel. Din kat har mange gode år tilbage i sit liv.

Tina og Mis
--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Louise Møller

Dato : 26-08-03 16:56

Hejsa.

Jeg har haft 2 indekatte, hvor den ene blev 16 og den anden 18. Den 18-årige
fik vi som et skravl på ca. 3 uger og blev opfosteret med sutteflaske, da
hendes mor ikke havde mælk nok til alle killingerne, så hun var en rigtig
solstrålehistorie.

--

~> Louise

Fra : Niels Peter

Dato : 26-08-03 18:42

Ole Gautrup wrote:
> Nu har jeg læst et par af jeres tråde og set eks. 20 år, hvilket lyder
> af virkelig meget.
> Hvor gammel kan man "forvente" en 8 årig sund normal hun-indekat kan
> blive?

Mindst 15, især, hvis hun er og forbliver slank.

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Doris

Dato : 27-08-03 09:40

Vores Muddi blev neutraliseret for 1/2 år siden og hun er 13 år. Efter det
er hun næsten ude hele tiden og opfører sig som en på 4 år :) Har en veninde
der har en kasteret hankat på 23 år og ligner en på 8 år ;)Niels Peter