Vasketid
Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-08-03 20:45

Her den anden mogen da jeg var ved at gøre mig klar på badeværelset skete
der noget som absolut ikke måtte ske.
Cheeta kom løbende med 700 km/t ude fra gangen og spændte ind på
badeværelset. Det var så meningen at hun skulle hoppe OP på toilettet men
desværre landende hun nede i det. Nu er jeg ikke særlig morgenfrisk kl 5,30
for jeg ved jo godt at låget skal slåes ned for Teddy gjorde præcis det
samme da han var lille. Den stakkels kat kunne ikke selv komme op for hun
blev jo fuldstændig desperat og baskede med alle fire ben. Tænk hvis jeg
ikke havde været hjemme. Hvilket syn kunne jeg så ikke været kommet hjem
til. Oh skræk. Men jeg fik hende da op og tørret med et håndklæde. Det var
så det første og forhåbenlig det sidste bad på den måde. Stakkels lille mis.

Knus Linda

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 25-08-03 21:23

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP kat i wc'et>

Begge mine har været en tur i wc'et i 13-14 ugers alderen, men de kom nu
hurtigt op igen (selv). Vi hørte bare et plask, og fandt våde fodspor på
gulvet. Det er vist svært at undgå, men heldigvis plejer det at gå godt (har
hørt om mange der har lavet stuntet, men ingen hvor det er gået galt).

Mvh. Else.

Fra : Georg

Dato : 25-08-03 21:33

Hmm, det vil sige, at os mænd SKAL huske at slå brædtet ned

Fra : Michael Nielsen

Dato : 25-08-03 22:04

Om ikke andet, så husk ihvertfald at trække op INDEN i forlader toilettet

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 25-08-03 22:05

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm, det vil sige, at os mænd SKAL huske at slå brædtet ned

JA!

Faktisk har Basil også lavet det nummer engang. Igen hørte vi bare noget
larm oppe fra toilettet of så kom der er kat styrtende nedenunder med våd
forkrop *L* Og vi plejer ellers ALTID at lukke låget. Typisk at den ene gang
man glemmer det....

~Lisbeth

Fra : Kate

Dato : 26-08-03 21:39

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> men heldigvis plejer det at gå godt (har
> hørt om mange der har lavet stuntet, men ingen hvor det er gået
> galt).

Min venindes kanin faldt engang i wc'et. Eneste måde hun opdagede det
på var at der var meget vådt på gulvet, men vandet var ikke væltet.
Altså må han ha' været i tønden.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Louise Hansen

Dato : 25-08-03 23:23

> [...]
> så det første og forhåbenlig det sidste bad på den måde. Stakkels lille mis.

Tjah, turen i toilettet tror jeg nu, at flere killinger har oplevet...To
af mine misser har da også prøvet det - den ene klarede sig selv op,
mens det i det andet tilfælde var heldigt, at jeg var hjemme - men
ironisk nok er det faktisk MIG og ikke min kæreste, der af og til
glemmer at slå brættet ned her hos os!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dorthe Koch

Dato : 26-08-03 05:28

Uha, godt det gik...Mikkel har lavet det samme nummer. Hans
yndlingsvindueskarm er nemlig lige bag toilettet, som han så bruger, til
at hoppe op i vinduet. Da han så kom fræsende med 180 km. fra
stuevinduet, for at følge en fugl på taget, så så han ikke lige, at
låget var oppe ! Ups......sikke hurtigt han kom op, og sikke han så ud.
Ynkelig og yderst uretfærdiggjort er vist en underdrivelse

Men min gamle kat, Hubbe, han var smart....han sad faktisk på kanten af
brættet og tissede ned i kummen ! Det var da smart luret af, ik' ? Han
havde så desværre også for vane at sidde i badekarret og tisse ned i
afløbet. Men okay, det var da altid noget, det var i afløbet.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dianna

Dato : 26-08-03 17:48

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>Det var så meningen at hun skulle hoppe OP på toilettet men
> desværre landende hun nede i det.

Paulus gjorde også det samme da han var killing, men vores gæster bliver
stadig oplært til at huske at lukke toilettet, ikke fordi han falder i,
næææ, nu synes han det er meget dejligt at drikke af det i stedet, men det
synes mor her er knapt så lækkert.... Det er heller ikke så godt hvis han er
i nærheden når der er mænd på toilettet... Der er før en af vores bekendte
der har tisset på katten, fordi han lige pludselig og helt uventet stak
hovedet ind under strålen.... Det er heldigvis ikke sket siden, men nu er de
også lidt mere forberedte på at han kan finde på det....

Dianna

Fra : Kate

Dato : 26-08-03 21:38

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> Stakkels lille mis.

Ja, stakkels Cheeta, men tror du ikke hun har lært at brættet _kan_
være åbent nu?
Mowgli er også faldet i en enkelt gang, men nu er han sådan indrettet
at hvis han bliver våd så forsøger han ikke at fjerne vandet, men vader
da bare rundt og sætter våde spor over alt.
Faktisk er Donse også faldet i en enkelt gang efter hun flyttede ind,
men hun er jo 3 år, så hun blev ret mopset, hvor Mows jo bare reagerede
som killinger gør. "Hov, nå jeg leger lige" og så er man videre
Jeg har faktisk vænnet mig til ofte at lade toiletsædet være oppe når
jeg er hjemme, for så ved kattene at de kan falde i. Når så jeg har
gæster behøver jeg ikke bekymre mig om sædet er oppe eller nede.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-08-03 22:19

Jeg tror desværre at den kat er så meget damp at den overhovedet ikke fatter
noget. Hun kommer stadig spurtende i fuld fart om morgenen og springer op på
toilettet. Håber nok at hendes dumme naive katteslave ALDRIG mere lader
brættet stå åben.
I havde ret da dig og Tina advarede mig imod tortiekatten. Men ville jeg
høre, næh nej. Men nu kan jeg føle det kan jeg. Teddy var sku da ikke så
meget damp da han var lille. Men Cheeta, ja jeg får vist et nervesammenbrud
inden hun bliver voksen. Gid det var snart

Knus Linda