Update om Tigerlilli
Fra : Louise Hansen

Dato : 24-08-03 19:09

Hej Alle!

Da så mange af jer fulgte debatten omkring Tigerlilli, synes jeg da
lige, at I fortjener en lille update om, hvordan det går med det lille
pus!

Hun flyttede jo for snart halvanden uge siden op til den ældre dame, der
bor ovenpå vores lejlighed, og det går bare så godt! De første dage var
den lille mis dog godt nok lidt skræmt - først tilbage hertil, hvor hun
efter neutraliseringen måtte finde sig i at være lukket alene inde i et
rum, mens hun kom sig, og derefter ind i et helt nyt hjem - men allerede
efter tre dage, havde den gamle dame vundet hendes hjerte, og de to er
nu de bedste venner. Faktisk har den lille miv det nu som blommen i et
æg og nyder rigtigt sin nye status som hjemmets eneste kæledægge! Det er
bare skønt at se, at den lille hittemis nu endelig har fundet sit rette
element!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ida

Dato : 24-08-03 19:15

--
"Louise Hansen" <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> æg og nyder rigtigt sin nye status som hjemmets eneste kæledægge! Det er
> bare skønt at se, at den lille hittemis nu endelig har fundet sit rette

Hej Louise *s*

Sikke en dejlig slutning på historien.. jeg er sikker på at Tigerlilli får
mange skønne år med sin "egen gamle dame"

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk - killinger til salg

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-03 20:21

> "Louise Hansen" <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

Dejligt med endu en solstrålehistorie!
Jeg er sikker på, at Tigerlilli og din nabo nok skal få stor glæde af hinanden!
Super løsning, du der fandt!

mvh Eva

Fra : Charlotte D. Jensen

Dato : 24-08-03 20:57

On 24/08/03 20:08, in article 3f48ff2439a31@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Louise
Hansen" wrote:

> [...]
> æg og nyder rigtigt sin nye status som hjemmets eneste kæledægge! Det er
> bare skønt at se, at den lille hittemis nu endelig har fundet sit rette

Skønt at høre

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : maz

Dato : 24-08-03 22:05

Louise Hansen wrote:
> Da så mange af jer fulgte debatten omkring Tigerlilli, synes jeg da
> lige, at I fortjener en lille update om, hvordan det går med det lille
> pus!
Det havde du jo lovet

> den lille miv det nu som blommen i et æg og nyder rigtigt sin nye
> status som hjemmets eneste kæledægge! Det er bare skønt at se, at den
> lille hittemis nu endelig har fundet sit rette element!

Skønt at høre at alt er gået godt for Tigerlilli

/M

Fra : Kate

Dato : 24-08-03 22:39

Louise Hansen <lady_of_atlantisKATTE@BAKKEyahoo.com> wrote in

> Da så mange af jer fulgte debatten omkring Tigerlilli, synes jeg
> da lige, at I fortjener en lille update om, hvordan det går med
> det lille pus!

Tak.

Det er altid dejligt misser får en ny chance og det gåt godt. Dejligt
at Tigerlilli har fået et godt nyt hjem.
Vi må jo indse at nogle katte bare befinder sig bedst ved ikke at være
en del af en flok, men helst vil være eneherskere. Godt det lykkedes
for dig at få hende godt afsat.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Louise Hansen

Dato : 24-08-03 23:26

> Godt det lykkedes for dig at få hende godt afsat.

Ja, og ikke alene har jeg glædet en stakkels lille hittemis, der ikke
rigtigt lod til at kunne finde sig til rette nogen steder - jeg har også
hjulpet en ensom gammel dame! Det må man da kalde succes!

Under alle omstændigheder er jeg nu bare glad for, at der også fandtes
et godt hjem til lille Tigerlilli, for det fortjener hun...hun er en
dejlig og kærlig lille kat, og havde hun ikke haft det så dårligt med
andre katte, og havde min kæreste ikke været så meget imod hende, så
havde jeg gerne adopteret hende endnu engang selv - mine bimser skulle i
hvert fald nok have taget godt imod hende!

Men jeg tror, at hun har det allerbedst, hvor hun er nu, og min
"over-bo" holder allerede meget af hende, det er tydeligt at se! Godt,
at de to fandt hinanden!