Aflevering af sidste killing.
Fra : Birgitte

Dato : 24-08-03 08:00

Idag er så dagen hvor vi skal aflevere den allersidste nfo killing til det
nye hjem...
Det er helt underligt, at vi har haft netop dette kuld til at bo her så
længe.
Key Word flyttede jo over til Louise og Jacob d. 15.8, og er faldet godt til
der, men det havde vi nu også regnet med
Kinky Kylie rejste alene med fly i tirsdags til Helsinki, hvor hun blev
modtaget af Karoliina fra FIN*Blue-Viking hvor hun skal bo,- og turen var
gået så godt.
Kinky Kylie er faldet godt til, og fortsætter med at lave narrestreger
King George som vi jo beholder, kommer da til at kede sig, så vi har
valgt at tage Fairlane ind, skal hun jo også føde i september månede,- så
snart vrimler huset igen med små banditter
Ihhh hvor jeg glæder mig

Mvh
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-08-03 10:43

Hej Birgitte!
Ja, der må godt nok være stille efter de tyraner er flyttet Men nu
har Georg (sorry..tihi..) dig jo NÆSTEN og helt for sig selv Og
det passer ham garanteret udmærket *G*

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger salgsklare i uge 46

Fra : Birgitte

Dato : 24-08-03 17:27

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ja, der må godt nok være stille efter de tyraner er flyttet Men nu
> har Georg (sorry..tihi..) dig jo NÆSTEN og helt for sig selv Og

Hej Louise
-Jo her er helt stille... og du kan tror at King George udnytter det *G*
Han er mordreng så det batter,- hvis han hang mig i skørterne før,- er han
nu helt klistret *GG*
Kram Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-08-03 20:30

Hej Birgitte!
Det kunne jeg levende forestille mig Og jeg synes Key er "slem"
nok! Når han kommer over for at snakke og jeg nusser ham, er han SLET
ikke til at slippe af med igen, og JEG kan ihvert fald ikke nænne at
gå fra ham

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 24-08-03 11:17

On Sun, 24 Aug 2003 08:59:45 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

Det lyder bestemt som at de alle 3 har fået et skønt hjem og
George han bliver møgforkælet også*GG*

Ja det er lidt underligt at der pluselig er helt stille i lille hjem,
men sørg nu for at nyde roen ind til næste hold kommer, kan man
overhovedet vaccineres mod sådan små "jeg bestemmer alt"
pelskugler*GGG*

Camilla
http://www.sparhawk.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 24-08-03 17:25

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> [...]

> men sørg nu for at nyde roen ind til næste hold kommer, kan man
> overhovedet vaccineres mod sådan små "jeg bestemmer alt"

Hej Camilla
*LOOL*
-Ja gid man kunne vaccinere imod hyperaktivitet *GG*
Kram fra Birgitte
www.truetrust.dk