øvøv hjerteorm
Fra : Henrik H

Dato : 28-08-03 12:11

Hejsa!

ØVØV.....jeg har netop fået påvist at der stadigvæk kan spores aktiv
fransk hjerte-/lunge orm hos Mille. I den seneste tid er hun godt nok
også blevet tyndere og har ikke spist så meget...og set i bakspejlet
så har hun nok også halset lidt mere end hun plejer.....

Man bliver lidt fortvivlet når man går i den tro at det skidt er
udryddet med én gang Panacur, men ak nej.......så nu hopper vi på
endnu en omgang Panacur - og så har det bare at være slut med den
hjerte-/lungeorm - ellers får den med mig at bestille ; ) og det
bliver ikke sjovt...

MVH
en meget bedrøvet

Henrik
og border-banditten Mille

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 28-08-03 16:24

"Henrik H" <hansehen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> endnu en omgang Panacur - og så har det bare at være slut med den
> hjerte-/lungeorm - ellers får den med mig at bestille ; ) og det

Hej Henrik

Sikke da noget skidt! God bedring til lille Mille

Hvordan går det med træningen? Skal jeg snart komme og se dig til din første
prøve eller hvad?

-Trine