mangler spormakker
Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 26-08-03 20:05

Hej Jeg hedder Søren Jensen.

Og jeg træner sporhund Sph1 og sph2 mangler en at træne sammen med i 9800
Hjørring eller opland .
Jeg har 1 schæferhund på 6 år der har været til dm 2 gange , men nu mangler
jeg en at træne sammen med da min gamle makker er blevet for dårlig til at
gå og har mistede sin hund

Skriv til mig hvis du har interesse i at komme med ud at gå spor , erfaring
er lige meget da jeg gerne vil hjælpe helt ny også.

undskyld hvis det ikke høre hjemme i denne gruppe.

Hilsen Søren Jensen

Mail : slj@hashund.dk fjern hund i maile adressen
www.hundespor.1go.dk

Fra : Carina

Dato : 29-08-03 15:30

> Skriv til mig hvis du har interesse i at komme med ud at gå spor ,
erfaring er lige meget da jeg gerne vil hjælpe helt ny også.

Hvor ville jeg ønske at du boede i nordsjælland, vi var nemlig lige startet
på brugshundetræning, da vores hold blev nedlagt. Øv Øv, Både Merlin og jeg
er ellers ret glade for at gå spor og forfølgelsesspor. Så nu må vi ud og
træne alene igen.
/Carina
Man kan se lidt fra vores træning på
www.aussies.dk hvis ellers serveren virker igen ;O(

Fra : Lou

Dato : 03-09-03 08:04

"Søren Jensen\(9800\)" <yessa@jubiimail.dk> wrote in message news:<3f4baf32$0$26594$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> er lige meget da jeg gerne vil hjælpe helt ny også.
>
> undskyld hvis det ikke høre hjemme i denne gruppe.

Hej...

Ja jeg ville ønske du boede på vestsjælland ))))
Lou