Trond... er du blevet helt væk???
Fra : skingur

Dato : 25-08-03 20:31

Hej Trond.. nu er jeg redet forbi Nordjysk godt en million gange...men
du er der aldrig! Hvor er du blevet af? Hvordan har din hest det? Tak
for kanon VM iøvrigt...
(Gælder også alle Jer andre, jeg mødte i Herning )

Kh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 26-08-03 13:51

Hej Christina.

Selv tak for sidst. Det var jo kanon! *G*

Jeg er ikke blevet væk, men vi er ikke startet til ridning på Nordjysk
endnu - vi starter den 1. og det bliver garanteret helt vildt; hestene har
haft sommerferie, så de skal sikkert rigtigt af med krudtet! Nu er det vel
også snart et halvt års tid siden jeg faldt af sidst, så det må jo snart
være på tide igen, hvis jeg skal holde standarden...

Nu har jeg jo kun en lånt hest, men han har det fint. Han har mistet lidt
fedt og fået lidt muskler i stedet. Han er også holdt op med at træde på mig
(næsten) efter jeg brugte lidt Naldal-metoder på ham. Og ikke giver efter!
Meget vigtigt!

Så alt i alt går det rimeligt godt. Sådan skal man sige npr man bor i
Nordjylland, ikke!?

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Doris

Dato : 29-08-03 12:03

Hejsa.
Er du kommet af med Freja og hvis hvorfor ?
Hilsen Doris.

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 03-09-03 17:40

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Er du kommet af med Freja og hvis hvorfor ?

Hej Doris.

Jeg har solgt Freyja til en venlig, ældre dame (min søsters nabo), som er
medlem af vores islandshesteforening. Hun har flere midler og bedre tid til
at tage sig endnu bedre af Freyja end jeg. Hun var desuden bange for at
ride, men det er gået over efter hun har fået Freyja. Freyja er også faldet
bedre ind i flokken hos naboen, end dèn flok, jeg kunne præsentere for
hende, så det er bare rigtigt godt for alle parter.

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : skingur

Dato : 30-08-03 09:49

"Trond Øyvind Hermansen" skrev d. 26-08-03 13:51 dette indlæg :
> Hej Christina.
>
> Selv tak for sidst. Det var jo kanon! *G*

DET var det...tog lang tid at komme over...der gik fx en lille uge, før
jeg fik stemmen igen!
Jeg kigger da op på nordjysk på mandag så...skal I mon ride ude eller
inde, skov eller bane?
Har fået en masse sms´er fra tommy... hvor var det lige præcis i var
igår..og hvilken julle var det?
Ses...
Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 03-09-03 17:42

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Har fået en masse sms´er fra tommy... hvor var det lige præcis i var
> igår..og hvilken julle var det?

Jeg går ud fra, at det er Tommy's sms'er du refererer til? Vi var til
jordens ringeste byfest i Hobro. Heldigvis tog jeg så til
middelalderfestival i Horsens om lørdagen og købte en hest om søndagen, så
det var slut med byfest for MIN del. *G*

Kunne forestille mig at Julle refererer til min ride-veninde Julie... *G*

mvh
Trond Øyvind Hermansen