gave til børnehaven
Fra : hedegaard

Dato : 27-08-03 11:09

Hej gr.
Min datters børnehave har fødselsdag - 30 år... Har I mon gode gaveideer, da
vi gerne vil give børnehaven en gave på dagen?
VH Tina

Fra : Dorthe

Dato : 27-08-03 17:17

"hedegaard" <hedegaard@FJERNMIGchristiansen.mail.dk> wrote in message
> [...]
da
> vi gerne vil give børnehaven en gave på dagen?

hvad med en frugtbusk ell. noget lignende?

/Dorthe

Fra : Lykke

Dato : 28-08-03 17:21

da vores børnehave havde rund fødselsdag, fik de et gavekort med
"arbejdskraft" på.
over to week-end lavede forældre der meldte sig frivilligt en rigtig flot
bålplads.