MS Windows
briani 27239
XP vil ikke starte op??
Fra : hisp

Dato : 28-08-03 21:02

Efter et forsøg på at fjerne Blaster skrev jeg "shutdown -a" i "kør" vinduet
og nu vil windos XP home slet ikke starte op?

Der kommer kun en en blå skærm hvor der står at et eller andet er gået galt
under installation af nyt software eller hardware.(kunne måske være
installationen af Blaster??)

Hvad gør jeg nu? jeg kan heller ikke starte op fejlsikret tilstand eller
kommandoprombt?

vh/hisp

Fra : Søren Blom

Dato : 28-08-03 22:02

"hisp" <hsm123nospam@ofir.dk> skrev
> [...]
> installationen af Blaster??)
>
> Hvad gør jeg nu? jeg kan heller ikke starte op fejlsikret tilstand eller

Et og andet, det hjælper os virkelig til at hjælpe dig, men prøv at læg din
Windows cd i maskinen og lad computeren starte op med den. Kør en rep. af
Windows i første omgang, hjælper det ikke, så vend tilbage og fortæl hvad
maskinen gør og skriver.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : webfactor

Dato : 29-08-03 00:09

"hisp" <hsm123nospam@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> installationen af Blaster??)
>
> Hvad gør jeg nu? jeg kan heller ikke starte op fejlsikret tilstand eller

Når du tænder tryk F8 eller F6 vælg så den sidste gang Windows startede
rigtigt.Luk maskinen på almindelig vis.
Rigtige mænd tager ikke Backup,men for denne gangs skyld lav et opstarts
tidspunkt hvor din maskine kører ordentligt ligeså kan du tage et kopi af
Registret hvis du skulle Installere igen,vælg brug samme filsystem og sæt
registret ind til alle dine installerede programmer.
Kør også msconfig og undersøg bootpath.
Imod msblaster brug windows standard firewall,og et baccilleprogram de fås i
gratis udgaver.
www.webfactor.dk

Fra : hisp

Dato : 29-08-03 11:53

Intet af dette virker, jeg får denne fejlmeddelelse: IRQL_NOT_LESS_ OR_EQUAL
også når jeg forsøger en redningsaktion ved hjælp af windowscden?

Den når aldrig at komme længere end til indlæsning af div. filer, så bryder
den ned og denne fejlmeddelse kommer frem?

Please hjælp

vh/Henrik